Gabrielle Monique a scris:
Chiar daca sunteti convins ca ati fost nedreptatit de site-ul respectiv, nu era cazul sa va exprimati gandurile public, pe acest forum. Pana la urma si dansii pot avea acces aici si va pot gasi povestea. Nu le-ati scris dansilor, spuneti ca nu va pasa, dar ne-ati scris noua. Daca Dvs. credeti ca noi va putem ajuta cu mai mult decat niste sfaturi....Uneori aceste cuvinte spuse la suparare nu mai pot fi sterse. Si tot Dvs. sunteti acela care ati ajuns la concluzia ca nu se merita nici macar sa ii actionati in judecata. Ba, eu as face-o. Nu este vorba de recuperarea celor 200 lei, ci de un principiu, peste care nu as trece. De ce sa mai pateasca si altii ceea ce am patit eu? Pentru ei as face-o, stimate @CountPorcula.
O seara frumoasa, va doresc!
Si sa vreau nu am timp. Momentan lucrez, sunt student la masterat + la inca o facultate in paralel. Am incercat sa fac ceva pentru ceilalti. Am publicat ce am patit pe cateva forumuri de pariuri,.... am fost atacat de toti userii,.... "Cum spui de site-ul respectiv asa ceva,... sunt cei mai buni, cei mai cisntiti, cei mai corecti, etc. A trebuit sa uploadez poze cu "print screen" al pariurilor ca sa inteleaga si ei ceva si tot nu au inteles. Chiar credeti ca am resursele necesare si timpul sa ma judec cu unul dintre cele mai mari site-uri de pariuri din lume pt. 200 ron, am incercat sa imi fac publica pe forumuri povestea am fost atacat eu nu ma judec din prostii. Cat despre faptul ca intra pe site-ul acesta si imi vad povestea,.... sincer nu imi pasa oricum o sa le trimit o "urare de bine" care sa faca referinta la ce am patit de pe o alta adresa de mess (nu cea inscrisa la ei, o sa imi fac alta) si de pe un alt IP. Si atunci chiar ca nu mai au ce dovedii.
alexis45 a scris: