1. Actele pe care trebuie sa le prezentati in vederea angajarii sunt:
- cartea de identitate
- certificat de nastere, inclusiv ale persoanelor aflate in intretinere
- certificat de casatorie sau hotarare de divort
- adeverinta daca sotul sau sotia primeste deduceri suplimentare pentru copii, sau declaratie pe propria raspundere, in cazul in care nu lucreaza si nu primeste somaj
- dispozitie de repartizare de la Agentia judeteana pentru ocupare si formare profesionala
- adeverinta de la ultimul loc de munca, care sa ateste activitatea desfasurata la acesta, vechimea in munca, in meserie sau in specialitate
- Curriculum Viate - prezentat intr-o forma succinta si clara
- diplome de studii liceale, postliceale, universitare, postuniversitare, doctorat, scoli de arte si meserii etc
- avize, autorizatii, atestari necesare pentru exercitarea meseriei sau profesiei
- avizul sau certificatul medical
- cazierul judiciar
- nota de lichidare reprezinta un document din care rezulta situatia debitelor la angajatorul precedent (daca persoana a mai fost angajata);
-fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale din anul anterior (fotocopie), respectiv recomandare de la angajatorul precedent. Daca persoana se incadreaza in munca pentru prima data, recomandarea se va putea elibera de catre unitatea de invatamant absolvita.
2. Contractul se incheie cu un nou angajator in momentul in care ati incetat raporturile de munca la vechiul angajator.
ce acte sunt necesare la angajare? se poate face contract de munca dupa incetarea activitatii?!
Nu exista niciun text de lege care sa reglementeze ce acte sunt necesare la angajare .. in functie de postul ocupat , angajatorul va paote solcita diverse acte ...
Da, puteti imcheia imediat un nou c.i.m. dupa incetarea unuia vechi ... legea prevede si posibilitatea de a avea mai multe c.i.m. in aceeasi perioada.