avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1696 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... lucrez ca bona de 1 an si jumate
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

lucrez ca bona de 1 an si jumate

vreau carte de munca si angajatoru a fost de acord .... dar s imi platesca din salariu meu ..... am salariu de 12 mil lei vechi ... este normal s imi opreasca din salariu? cand am vb la inceput a zis salariu 10 mil si carte de munca .... mentionez salariu a fost 10 mil pana luna trecuta
Cel mai recent răspuns: alynamihai , utilizator 10:11, 17 Septembrie 2011
In cazul in care semnati un contract de munca salariul mimin pe economie este de 670 lei brut si va trebui sa luati in mana 510 lei. Chestia asta cu carte de munca a "cazut " De la 1 ianuarie 2011 carnetele de munca nu se mai utilizeaza. TREBUIE ca si pana acum sa semnati un contract de munca... Pana la 01.01.2011 aceste contracte erau trecute si in "faimosul carnet" ala care il avea aproape toata lumea.... nu dezvolt subiectul ca si asa sunteti in ceata....TREBUIE, repet, sa semnati CONTRACT DE MUNCA. In contract va trebui sa fie trecut salariul de 670 lei pentru program zilnic de 8 ore (de luni pana vineri) iar banii cu care dvs veti ramane in mana sunt 510 lei.
k . multumesk

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Angajare fara carte kakadu kakadu buna ziua.am si eu o intrebare care ma poate ajuta va rog..am lucrat la o firma timp de 12 ore pe zi de luni pana sambata..(patronii deschideau si vindeau ... (vezi toată discuția)
Despagubiri pentru inventar daca demisionez mai devreme de 6 luni alysha alysha BUNA SEARA , VIN SI EU CU O PROBLEMA DACA MA POATE LAMURI SI PE MN CINEVA.2 LUNI JUMATE AM LUCRAT LA O FIRMALA CARE LA ANGAJARE PE LANGA CIM AM SEMNAT SI UN ... (vezi toată discuția)