adriantot a scris:
Neavand documente de primire a acelor pachete, probabil ca se va descura, in final patronul. Va plati el, nu va plati, e raspunderea lui pentru firma si angajatii lui.
Dar, cel mai probabil o sa-l dea afara pe salariatul din vina caruia s-au pierdut pachetele.
Logic, eu intreb sau ma intreb, daca acele pachete ar fi fost predate angajatului firmei de transport cu documente, cu semnatrura, cu valoarea declarata de de 2000 euro, iar acestea aveau aceeasi soarta (erau pierdute in aceeasi conjunctura), era sau nu era obligata firma si salariatul firmei sa despagubeasca pagubasul!?
Oare cand o sa avem si noi incredere unul in altul si sa putem incheia o intelegere printr-o strangere de mana, fara documente, paradocumente si stampile!?
Salut, in cazul in care documentele se faceau corect firma era "buna de plata "si ulterior se stabilea cine a gresit dintre angajati.E mai greu sa se intample asta la o firma de curierat serioasa deoarece sunt proceduri si etape de preluare care limiteaza la minim erorile .Referitor la "incheierea unor intelegeri printr-o strangere de mana"asta -i o utopie ,din experienta mea de "negustor" in ultimii20 de ani procentul e de 1 la 5000,in afaceri chiar si atunci cand ai contracte ferme incheiate poti sa nu le respecti asumandu-ti daunele sau apeland la instante si avocati pentru limitarea lor.Dau un exemplu simplu si de notorietate -creditele de consum cu buletinul -bancile nu mai pot recupera circa 40%,si nici nu o sa mai recupereze ceva asta-i sigurB-)