avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 613 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... recuperare bani concedii medicale - firma in insolventa
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

recuperare bani concedii medicale - firma in insolventa

Sunt in concediu medical+prenatal de 4 luni, firma nu mi-a platit concediile pe lunile astea si a intrat in procedura de insolventa in Iulie. Vineri am primit decizia de incetare a contractului de munca pe data de 10.10.2011.

Am inteles ca pot sa-mi recuperez banii pe aceste concedii medicale direct de la FNUAS. Imi puteti spune de ce acte am nevoie? Cui cer aceste acte: lichidatorului sau firmei de contabilitate care s-a ocupat de companie?

Eu am dat concediile medicale in original firmei care s-a ocupat de contabilitatea companiei la care am lucrat, ele au fost inregistrate, dar nu s-au depus actele necesare recuperarii banilor din cauza ca firma are datorii catre bugetele de stat (sanatate, pensii, somaj,...). Trebuie sa cer concediile medicale firmei de conta?
Cel mai recent răspuns: IoanaNed , utilizator 17:11, 28 Noiembrie 2011
Multumesc frumos

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu prenatal neplatit de angajator laviniaanton laviniaanton Buna ziua Sunt angajata la o firma de constructii aflata in insolventa . Ma aflu in concediu medical de 3 luni si acum am intrat in concediu prenatal . ... (vezi toată discuția)
Firma in fliment, angajat in concediu de risc maternal, cu decizie de incetare a contractului. cum procedez? gratielagheorghiu gratielagheorghiu buna ziua, firma la care lucrez a intrat in faliment. am primit decizia de incetare a contractului de munca. in prezent sunt in concediu de risc maternal. am ... (vezi toată discuția)