avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 687 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Conditii ce trebuie indeplinite pentru a deveni ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Conditii ce trebuie indeplinite pentru a deveni administrator..

Buna seara....am si eu o intrebare...Sunt o studenta ...am 22 de ani si vroiam sa stiu daca am vreo sansa sa obtin functia de administrator in conditiile in care urmez cursurile necesare si obtin de asemenea calificarea necesara!!!
Sunt destul de tanara si de asta intreb....Vreau sa fac acest pas pentru ca m-am saturat sa vad cum administratorul actual incalca legile fara nici un pic de retinere!!!
Va multumesc!
egrasia la mine este de 10 ani de zile...si cauza este una singura...nu mai am acoperis pe colt...au zburat toate tiglele...si la fiecare ploaie mi se infiltreaza ... in ceea ce priveste sprijinitul in mod ilegal...a fost faptul ca a fost de acord ca ei sa isi ia podul in schimbul reparatiei la acoperis...eu nu am fost de acord...dar totusi am fost data afara din pod...iar administratorul sustine ca nu are ce sa faca...pur si simplu ridica din umeri....este posibil asa ceva?

@adriantot,