avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1508 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Beneficiar de pensie de urmas (MApN) - pot semna ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Beneficiar de pensie de urmas (MApN) - pot semna contract prestari servicii fara a pierde pensia?

Buna ziua!!! Dupa noile revizuiri ale legile: pensiilor si noul codul al muncii pot semna contract prestari servici fara a pierde pensia ?

Sunt student ultimul an la master, anul acesta sa intamplat tragedia cu tatal meu, am avut acces la pensia de urmas(MaPN) de 8 luni. As dori sa mai fac si eu un ban in plus pentru a-mi ajuta mama si pe mine. Pot spune ca mama e bugetara si castiga 530lei, iar eu 930lei pensia de urmas. Cu acesti bani trebuie sa sustinem si cheltuielile lunare(facturi,utilitati asta in Braila) in plus eu sunt student in Bucuresti(UPB) si stau in camin(regie). Acest job e despre casa de asigurari de sanatate privata(cum a fost cu pensiile private). Ideia e ca nu vreau sa dau vrabia din mana pe gaina dupa gard.

Va multumesc pentru opinii si sugesti!!!
Cel mai recent răspuns: adrian130987 , utilizator 10:40, 22 Noiembrie 2011
Se poate cumula pensia de urmas cu salariul daca se continua studiile intr-o forma de invatamant organizata potrivit legii, pana la terminarea acestora, fara a depasi 26 de ani, indiferent de veniturile din activitati profesionale pentru care asigurarea este obligatorie.

Mai multe amanunte aici:www.avocatnet.ro/content/for...
Va multumesc frumos, ca m-ati ajutat si indrumat spre acel linck.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Master - e util in obtinerea unui loc de munca? Beatrice89 Beatrice89 As dori sa stiu daca masterul ajuta la obtinerea job`ului.... de exemplu as dori sa dau la master-dreptul penal in afaceri si nu stiu in ce masura m`ar putea ... (vezi toată discuția)