avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 753 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Incadrarea este corecta?
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Incadrarea este corecta?

Am terminat studii superioare anul trecut ciclul I Bologna ,lucrez in adm.publica si la transformarea postului am primit referent de specialitate cl.II.Din ce stiam eu referent de specialitate cl.II se acorda pentru studii superioare de scurta durata.Va rog ma poate lamuri cineva.Multumesc.Mentionez ca lucrez ca personal contractual
Ultima modificare: Marți, 22 Noiembrie 2011
remuss, utilizator
Cel mai recent răspuns: remuss , utilizator 20:13, 15 Martie 2012
Nu ati spus in ce an ati fost promovat, dar ambele legi prevad acelasi lucru:

Lege cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
Art. 38. - În baza art. 18 alin. (1) şi (3) din Legea nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările şi completările ulterioare, salarizarea absolvenţilor ciclului I şi II (Bologna) se face la nivelul absolvenţilor cu studii superioare de lungă durată (S).

LEGE-CADRU nr. 284 din 28 decembrie 2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
ART. 27
În baza art. 18 alin. (1) şi (3) din Legea nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările şi completările ulterioare, salarizarea absolvenţilor ciclului I şi/sau II (Bologna) se face la nivelul absolvenţilor cu studii superioare de lungă durată (S).

Din ce stiam eu referent de specialitate cl.II se acorda pentru studii superioare de scurta durata.

Promovarea a fost in anul 2010,mai exact postul a fost transformat din studii medii in superioare
Ultima modificare: Marți, 22 Noiembrie 2011
remuss, utilizator