avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1117 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Aflata in preaviz, determinata sa achit pierderi
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Aflata in preaviz, determinata sa achit pierderi

Buna ziua! Sunt studenta, 20 de ani si va scriu in speranta aflarii unor raspunsuri cat mai concrete si cat mai rapide. Vara aceasta am lucrat din 15 iulie pana pe 24 septembrie, intr-un hipermarchet, pe post de operator case de marcat, full time. Avand in vedere ca o data cu luna octombrie incepe si anul universitar (an 2, zi), am decis sa-mi incetez activitatea, depunandu-mi demisia. Am acceptat, de asemenea si cele 15 zile de preaviz, asta insemnand ca ziua de 24 septembrie a fost ultima mea zi de munca. Pe data de 23 sept am fost informata ca pe data de 19 sept mi-au lipsit bonuri de masa in valoare de 396,66, toate aceasi marca, si mi s-a facut un angajament de plata, conform caruia pe data de 10 oct eu trebuie sa ma duc la casieria firmei si sa achit acei 396,66 ron. Ce as mai sublinia, este faptul ca daca verific listele de valori pt bonurile de masa, 788 sau 831, nu exista nr fix de bonuri care sa reprezinte acea suma de 396,66. Ce e drept, am semnat acest angajament, dar colegii de acolo mi-au spus ca nu sunt prima persoana care inainte de plecare, are parte de acelasi tratament. Trebuie sa mai mentionez si faptul ca pe data de 24 sept nu m-am mai prezentat la servici si de asemenea, k nici pana in ziua de azi nu am fost contactata in legatura cu celelalte activitati care sa-mi certifice faptul ca nu mai sunt angajat al acestei firme. Din pacate, nu am niciun exemplar al contractului de munca. Va rog frumos, spuneti-mi daca exista o alternativa in acest caz sau sunt intr-adevar nevoita sa achit acea suma:(
Ultima modificare: Joi, 9 Octombrie 2008
FL09R, utilizator
Cel mai recent răspuns: FL09R , utilizator 08:34, 10 Octombrie 2008