avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 776 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Acordarea salariului in timpul concediului medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Acordarea salariului in timpul concediului medical

Buna seara.
Am urmatoarea intrebare:
In prezent sunt in concediu medical iar angajatorul refuza sa-mi dea salariul pentru luna Noiembrie 2011 (atunci fiind tot in concediu medical) pe motiv ca nu a primit banii de la Casa de Asigurari de Sanatate pentru concediul meu si motiveaza ca el nu are posibilitatea sa-mi dea salariul din fondurile sale proprii ca ulterior sa-i primeasca de la CAS.
Va rog sa-mi spuneti daca este corect asa ceva si daca nu ce ar trebui sa fac in aceasta situatie. Deasemeni daca se poate sa-mi spuneti ce lege reglementeaza aceasta situatie.
Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: valentin_76 , utilizator 22:33, 6 Ianuarie 2012
OUG 158/2005
Art. 47. - (1) Constituie contraventii faptele savarsite prin incalcarea dispozitiilor art. 6 alin. (3) si (4).
(2) Constituie contraventii urmatoarele fapte, savarsite prin incalcarea obligatiilor prevazute la art. 36 alin. (3):
a) refuzul nejustificat de plata a indemnizatiilor;
Art. 48. - (1) Contravenţiile prevăzute la art. 47 se sancţionează după cum urmează:
a) cele prevăzute la alin. (1) şi (2), cu amendă de la 2.500 lei la 5.000 lei;

@valentin_76,
In primul rand discutam despre plata indemnizatiei de concediu medical,nu despre salariu.
In al doilea rand,daca angajatorul nu v-a platit aceasta indemnizatie ,atunci avem de-a face cu un refuz nejustificat de plata ,contraventie care poate sa fie constatata si sanctionata de catre Casade Sanatate.Puteti sa adresati o sesizare acestei institutii.
Ultima modificare: Joi, 5 Ianuarie 2012
ContSters136493, utilizator
Multumesc frumos pentru raspunsuri...