avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 262 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu de maternitate si concediu pentru cresterea ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu de maternitate si concediu pentru cresterea copilului la CMI

Buna ziua, sunt medic stomatolog la CMI-ul meu si urmeaza sa intru in concediu prenatal si apoi dupa nastere postnatal. La CMI, am un serviciu de radiologie, la care asistenta poate lucra in continuare, chiar daca eu raman in concediu. Intrebarea mea este cum mi se va calcula mie indemnizatia de concediu (pre si post natal si apoi de ingrijirea copilului), dac eu voi avea in continuare incasari pe CMI?
Cel mai recent răspuns: roxa81 , utilizator 16:39, 11 Ianuarie 2012
1. - Indemnizatia de concediu de maternitate (126 de zile = sarcina si lauzie = pre si postnatal) se calculeaza normal, 85% din baza de calcul (media salariilor brute din ultimelem 6 luni= contabilul dvs. stie cum sa procedeze).
- Aceasta indemnizatie nu are legatura cu veniturile firmei in timp ce sunteti in concediu de maternitate.

2. Pentru indenmnizatie pentru CCC se aplica prevederile Ordinului MMFPS 1474/2011:

Situatie:
Ce reprezintă concediul în cazul persoanelor care realizează venituri din activităţi independente sau agricole şi care nu lucrează în baza unui contract de muncă?

Solutie: