avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 531 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu de maternitate si concediu pentru cresterea ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu de maternitate si concediu pentru cresterea copilului la CMI

Buna ziua, sunt medic stomatolog la CMI-ul meu si urmeaza sa intru in concediu prenatal si apoi dupa nastere postnatal. La CMI, am un serviciu de radiologie, la care asistenta poate lucra in continuare, chiar daca eu raman in concediu. Intrebarea mea este cum mi se va calcula mie indemnizatia de concediu (pre si post natal si apoi de ingrijirea copilului), dac eu voi avea in continuare incasari pe CMI?
Cel mai recent răspuns: roxa81 , utilizator 16:39, 11 Ianuarie 2012
V-am spus despre incadrarea unui medic pt. a nu fi nevoita sa suspendati activitatea cabinetului pe perioada cand va veti afla in c. de crestere copil(ma gandeam in speta tot la un medic stomatolog)si va explicam ca venitul obtinut nu figureaza inregistrat ca realizat de dvs. persoana fizica ,ci pe cabinet,astfel nu veti avea probleme cu plata indemnizatiei de crestere ingrijire copil .
Cat despre momentul cand doriti sa incadrati acel medic,dvs. decideti,nu are legatura cu faptul ca sunteti /nu sunteti in concediu de maternitate.
Sunteti o persoana care probabil ati încheiat un contract de asigurări sociale pentru concedii şi indemnizaţiide boala si in aceste conditii dreptul la concedii şi indemnizaţiile corespunzatoare este condiţionat de plata contribuţiei de asigurări sociale de sănătate destinată suportării acestor indemnizaţii.Deci daca ati platit acea contributie ,sunteti asigurata si trebuie sa depuneti la casa de sanatate concediile de maternitate,urmand sa beneficiati de indemnizatia corespunzatoare.