avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 247 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Baza de calcul indemnizatie concediu medical
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Baza de calcul indemnizatie concediu medical

Buna ziua ,

am si eu o problema , sunt in somaj din luna august 2011 . In luna ianuarie am suferit o interventie chirurgicala in urma careia sunt in concediu medical . De la ultimul loc de munca am primit salarii compensatorii la plecarea din unitate . As vrea sa stiu daca la calcularea indemnizatiei de boala se iau in calcul toate veniturile pe ultimele 6 luni , deci si salariile compensatorii si daca da in urma carei legi, art, etc..
multumesc f mult
Cel mai recent răspuns: TanasescuCristian , utilizator 15:16, 21 Ianuarie 2012
OUG nr,158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate:

ART. 10
(1) Baza de calcul a indemnizaţiilor prevãzute la art. 2 se determinã ca medie a veniturilor lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, pânã la limita a 12 salarii minime brute pe ţarã lunar, pe baza cãrora se calculeazã contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii.

ART. 36
(1) Calculul şi plata indemnizaţiilor prevãzute de prezenta ordonanţã de urgenţã se fac pe baza certificatului de concediu medical eliberat în condiţiile legii, care constituie document justificativ pentru platã.
(2) Certificatul de concediu medical se prezintã plãtitorului pânã cel mai târziu la data de 5 a lunii urmãtoare celei pentru care a fost acordat concediul.
(3) Plata indemnizaţiilor se face lunar de cãtre:
b) instituţia care administreazã bugetul asigurãrilor pentru şomaj, pânã la data de 10 a lunii urmãtoare celei pentru care s-a acordat concediul medical;

multumesc foarte mult pt raspuns !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură