Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
ce probleme pot sa apara daca inchiriez un apartament ce figureaza pe persoana fizica la o firma?
mai precis ce acte trebuie intocmite si la ce riscuri ma expun daca firma pleaca si ramane cu debite?
Nici o problema. Cu conditia sa incheiati un contract de inchiriere, in alta forma decat cele gasite pe net sau prin agentii imobiliare, unul adaptat cerintelor si conditiilor dumneavoastra.
In afara de contractul de inchiriere ce acte mai trebuie intocmite daca apartamentul devine sediu de firma pentru chirias. Aprobari de la vecini?Contractele la gaz, apa etc nu trebuie modificate?
Multumesc anticipat.
La stabilirea sediului social ori a unui punct de lucru societatii i se va cere sa faca dovada detinerii spatiului, adica contract de inchiriere, iar daca spatiul se afla intr-un imobil cu destinatie de locuinta este necesar acordul vecinilor (exista un formular tip). Contractele de utilitati nu trebuie modificate, in contract trebuie sa precizati ca o data cu punerea la dispozitie a spatiului chiriasului i se pun la dispozitie si utilitatile, bineinteles, contra cost, adica ce consuma va plati.
Punct de lucru
dora negrea
Buna ziua, din nou!
Am un apartament pe care doresc sa-l inchiriez. Unul din clienti a venit, dar mi-a spus ca inchiriaza apartamentul, dar ca ar dori ca ... (vezi toată discuția)
Subinchiriere
Alexmihairgs
Buna ziua,
Suntem o companie imobiliara care are inchirare de la persoane fizice mai multe apartamente. In toate contractele avem stipulata clauza se ... (vezi toată discuția)