avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 259 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Impozite şi taxe locale inregistrare amenajare imobil -sediu firma
Discuție deschisă în Impozite şi taxe locale

inregistrare amenajare imobil -sediu firma

Buna ziua!
Am nevoie de o lamurire. Valoarea unor amenajari efectuate unui imobil (proprietate)- sediu de firma- se inregistreaza in debitul lui 212 din luna urmatoarea finalizarii amenajarilor, sau se inregistreaza intr-un analitic 212.
As vrea, de asemenea, sa stiu daca am obligativitatea anuntarii la primaria locala a acestei imbunatari imediat sau la inceputul anului urmator. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: inimadistrusa , utilizator 23:14, 27 Ianuarie 2012
Codul Fiscal mentioneaza la art. 253, pct 3^1: În cazul clădirii la care au fost executate lucrări de reconstruire, consolidare, modernizare, modificare sau extindere, de către locatar, din punct de vedere fiscal, acesta are obligaţia să comunice locatorului valoarea lucrărilor executate pentru depunerea unei noi declaraţii fiscale, în termen de 30 de zile de la data terminării lucrărilor respective.
Daca lucrarea efectuata de dumneavoastra se incadreaza intr-una dintre lucrarile de mai sus, se va face o reevaluarea a cladirii. Incepand cu data de 1 a lunii urmatoare impozitul se va calcula la valoarea reevaluata, incluzand si valoarea lucrarilor efectuate.
Multumesc mult! Este vorba de montarea unei centrale termice...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Impozit pe constructii pentru amenajarea sediului? prest prest O societate comerciala vrea sa faca amenajari la sediu social pt.care are contract de inchiriere cu o persoana fizica. Pentru amenajarile efectuate,societatea ... (vezi toată discuția)
Cladiri persoane juridice elenacapricorn elenacapricorn Cladirile,aflate in patrimoniul persoanelor juridice, la care s/a facut modernizare sunt considerate reevaluate? (vezi toată discuția)
Chelt cu amenajare spatiu firma ioana.diana.cristea ioana.diana.cristea buna ziua. pe ce cont si cum trebuie inregistrate cheltuielile cu amenajarea spatiului unei firme? am inteles ca se amortizeaza pe perioada pe contractului de ... (vezi toată discuția)