avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 596 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concurs de evaluare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concurs de evaluare

Sunt profesor, titular pe post la un Liceu.
Anul trecut in luna martie, am primit decizie de restrangere activitate pentru 8 ore/ pe saptamana, din cele 18 ore pe care le are catedra, pentru anul scolar 2011-2012 , celelalte ore urmand sa le tin la Liceul la care eram titular pe post.
In luna august, cu 2 zile inainte de sedinta publica pentru completarea de catedra, directorul Liceului unde eram titular, m-a anuntat telefonic sa merg sa-mi rezolv problema si pentru celelalte 10 ore/pe saptamana, ca nu s-au format clasele.(Fara sa primesc o decizie scrisa in acest sens) Am participat la sedinta de completare de catedra si am obtinut completarea la un alt liceu din oras.(Decizia scrisa pentru cea de a -II-a restrangere nu am primit-o nici in ziua de azi). Acum am aflat ca la liceul unde eram titulara pe post au existat in continuare cele 10 ore/ pe saptamana de catedra, pe care au fost numite alte persoane.Am fost anuntata zilele acestea ca pentru anul scolar 2012-2013 voi avea restrangere totala de activitate.In aceasta situatie, eu daca predam cele 10 ore/ saptamana la liceul unde eram titulara, urma sa intru intr-un concurs de evaluare cu ceilalti titulari de la catedra, de la liceul respectiv. Avand in vedere ca eu nu am primit nici in ziua de azi decizie de restrangere de activitate pentru cele 10 ore /saptamana care au existat la liceul unde eram titulara mai pot participa la evaluare cu fostii colegi de la liceul unde am fost titular? Si daca da, ce pasi trebuie sa urmez
Va multumesc pentru ajutor
Cu respect,
Nelu I.

Alte discuții în legătură