avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1384 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate practica medicina legala
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

practica medicina legala

Buna seara! Sunt studenta (19 ani) in anul 1 la Medicina Generala. As dori in vacanta intersemestriala sa fac practica dar nu mi-ar placea in Spital pt ca si acolo acolo fac practica multi altii dintre care multi au relatii si pe mine doctorii nici n-o sa ma bage in seama.
Am un unchi care cunoaste multi medici legisti si m-am gandit ca as putea face practica acolo la Medicina Legala. I-am zis asta unchiului dar el a zis sa ma interesez daca colegi de-ai mei au facut practica acolo; daca da el o sa vorbeasca cu legistii; in caz contrar, daca nu se poate, doctorii sa nu se simta prost ca-l refuza, avand in vdr ca acolo multe informatii sunt confidentiale.

Intrebarea mea e: stiti cumva as putea face practica in calitate de studenta la Medicina Legala? Daca da, ce acte mi-ar trebui?

Va multumesc!

P.S.:mi-ar placea sa fac practica acolo pt ca se fac disectii, suturi, autopsii.
Cred ca nu aici trebuia sa puneti intrebarea, ci mai curand pe un forum de profil cum ar fi: Internet pentru Medicina.
In alta ordine de idei pe vremea mea practica pe cadavru se facea in anul III la Anatomie Patologica - Autopsii. si in anul VI la stagiul de Medicina Legala. Pentru studentii din anul I pretentiile de la perioada de practica se ridica la nivelul toaletarii unei plagi, sa luati, tensiunea, sa stiti sa faceti o injectie, etc. Oricum la sfarsitul perioadei de practica trebuie sa prezentati o Adeverinta in care sa aveti perioada trecuta si o nota.....asa ca daca colegii unchiului va accepta la practica veti avea prilejul sa vedeti mai devreme ceea ce o sa faceti in anul III de facultate. Trebuie sa stiti ca in proportie de 90% doctorul efectueaza procedurile medicale sau medico-legale si dvs. doar va uitati si eventual luati notite.

~ final discuție ~