avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1579 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Schimbare forma juridica in SRL-D
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Schimbare forma juridica in SRL-D

Fiind primul meu post pe forum, salut pe toata lumea si imi permit sa ma prezint: sunt AS, un inginer dornic de a intra in clubul tinerilor intreprinzatori. Si ca sa nu plictisesc lumea prea repede, o sa trec la problema si la motivul pentru care va cer sfatul sau ajutorul.
Acum aproximativ doua saptamani, am vrut sa imi infiintez un SRL Debutant. Pentru ca lucrez, si din pacate nu am timpul necesar sa ma ocup de actele ce tin de infiintarea firmei, si pentru ca mi s-a parut ca infiintarea cu sediul social la mine acasa, in bloc, este prea complicata, am ales sa apelez la serviciile unei firme "specializate" care sa infiinteze firma pentru mine. Totul bine si frumos, pana la vederea rezultatelor: in loc de SRL-D, firma nou infiintata(ieri) si care ma are unic asociat pe mine, este SRL. Inutil sa spun ca cei care m-au "ajutat" si-au declinat raspunderea si capacitatile de a face ceva in situatia data.
Astfel, m-am gandit sa apelez la voi, pentru a-mi da un sfat legat de ce as mai putea sa fac. Imi vine greu sa cred ca poate fi birocratia atat de rezistenta incat sa mi se spuna "ne pare rau, sunteti asociat intr-o firma infiintata gresit. nu se mai poate face nimic."
Precizez ca indeplinesc toate conditiile pentru infiintarea unui SRL-D, ca decizia de infiintare a fost data ieri, si ca, bineinteles, nu am avut nici un fel de activitate pe firma nou infiintata.
Cel mai recent răspuns: ContSters22713 , utilizator 11:31, 17 Februarie 2012