avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1495 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Atributiile Presedintelui Asociatiei de Proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Atributiile Presedintelui Asociatiei de Proprietari

Va rog sa ma lamuriti cu urmatoarea problema:
Intr-o Asociatie de Proprietari, depunerea declaratiilor 112 si incheierea contractelor de munca pentru angajatii asociatiei, intra in atributiile presedintelui sau ale administratorului?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 10:29, 22 Februarie 2012
Strict la ceeaceati intrebat:
- depunerea declaratiilor intra in atributiile contabilului;
- incheierea contractelor de muncaintra in atributiile presedintelui.
Corect!
Dar cand nu ai contabil, atunci le completeaza si le depune administratorul. In tot cazul, trebuie sa fie persoana care foloseste token-ul, nu-i asa?

Presedintele semneaza contractele. Le poate si face, daca se pricepe. Daca nu se pricepe, roaga pe altcineva sa le redacteze...si el doar le semneaza, nu-i asa? :)
Am unele contraziceri cu presedintele asociatiei de proprietari, privitor la inregistrarea contractelor angajatiilor asociatiei. Eu am citit pe site-ul ITM ca agajatorul trebuie sa depuna cererea catre ITM pentru obtinerea unui user si o parola in care poate imputernici o persoana sa ridice userul si parola si acea persoana desemnata sa tina relatia cu ITM si transmiterea in Revisal. Presedintele imi spune ca eu ca administrator pentru ca detin si functia de contabil trebuie sa ma ocup de toate aceste aspecte, ca intra in atributiile mele toate inregistrarile si platile .Contabilitatea in partida simpla da, imi revine mie ca atributie (inregistrari in registre, incasari- plati ), dar nu cred ca si inregistrarea contractelor de munca si relatia cu ITM, modificari si transmiterea in revisal imi revine tot mie ca atributie. Va rog mult sa ma lamuriti, cui ii revine aceasta atributie?
Va multumesc!
Presedintele asociatiei va poate cere sa va ocupati si de acest aspect. Nu cred ca asociatia isi permite angajarea unei persoane cu atributii speciale numai pe resurse umane (gestionarea contractelor de munca).
Sunteti o persoana salarizata si deci se apeleaza la dv.
Aceasta activitate este una care da bataie de cap numai la inceput, pana cand obtineti user si parola de la ITM si introduceti in Revisal CIM-urile. Apoi mai aveti treaba, numai online si numai cand se modifica ceva in contractele de munca, cand inceteaza acestea sau cand se face un contract nou cuiva.

Presedinele are singura obligatie de a semna contractele de munca.
Ultima modificare: Miercuri, 22 Februarie 2012
elga50, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Salariu femeie de servici la bloc si administrator RIZEAFLORICA RIZEAFLORICA Vrem sa intram in legalitate. Ce se retine din Cmi pt. Adm.si Lucrator ecologic daca sunt pensionari.Vrem sa mergem la ITM si nu stim cum sa facem CMI. Va ... (vezi toată discuția)
Transmiterea in revisal liliana_balan liliana_balan Va rog sa ma lamuriti cu urmatoarele probleme: Contabilului dintr-o Asociatie de proprietari ii revine in exclusivitate atributia de a opera in ... (vezi toată discuția)
Registru de evidenta a salariatilor lproca lproca Sunt angajat pe termen nelimitat la o institutie dar, suplimentar, sunt angajat cu contract de munca si la o asociatie de proprietari. Pana anul trecut de la ... (vezi toată discuția)