Buna ziua,
Sunt proprietara unui apartament in care am locuit cu familia mea (total 3 pers) pana in data de 1 mai 2011 cand am decis sa ne mutam. La acea data am depus o cerere la administratorul nostru instiintandu-l de acest fapt. Incepand cu acea data pe tabelul cheltuielilor lunare am aparut cu o persoana. Mentionez ca aproximativ la 2 luni mergeam la apartament si transmiteam consumul de apa rece respectiv calda intrucat mi-a ramas masina de spalat haine acolo, chiar mai faceam o baie, deci consum de apa exista, asta pana in mom in care ne-am cumparat o masina de spalat, in luna octombie. Ulterior am continuat sa transmit consumul infim dealtfel. Chiar cu transmiterea acestui consum real la aceasta data avem aproximativ 20 mc apa rece si 13 apa calda platita in avans (diferenta intre indexurile de la admnistrator si cele reale din apartament) Exista vre-o posibilitate in a ne recupera banii? intrucat am dori sa vindem apartamentul.
Multumesc
@Magistre
Sunteti sigur ca lista trebuie contestata in 5 zile?
Apa se calculeaza conform declararii consumului si nu pe nr. de persoane.
@corinacd
Nu cumva acea cantitate de apa este la categoria "pierderi" pe care le platesc toti locatarii?
Ca eu nu am inteles foarte bine din ceea ce ati scris dv. de ce daca dadeati un consum vi se punea altceva.
@elga50
am discutat cu administratorul vis a vis de aceasta diferenta, care persista din luna octombrie, a recunoscut ca este vina ei, si cred ca spera ca in timp aceste diferente sa se diminueze. Problema este ca noi din acea luna nu am mai avut nici un fel de consum la apartament. insist, nu este vorba de nici o pierdere ci pur neatentie.
@Magistre
Ieri am depus o cerere catre conducerea as. de locatari sa-mi spuna in scris, numarul de persoane care se ia in calcul cand nu locuieste nimeni in apartament. (cu nr de inregistrare)
Am discutat cu administratorul, este convinsa ca a calculat bine, eu nu! Sper ca in baza deciziei conducerii sa accepte faptul ca a gresit si sa gaseasca o modalitate in a-mi retituii sumele platite eronat.
Problema mea este daca exista astfel de solutie in afara atacarii in instanta si m-ar fi interesat pasii de urmat.
Daca este o eroare recunoscuta din trecut, atunci ea poate sa recalculeze aceste sume, celorlalti locatari adaugandu-le sume, dv. scazandu-va suma, chestiune care se va putea vedea in totalul de plata pentru luna (lunile) ulterioare.
Deci poate sa faca aceasta recalculare. Trebuie sa si o faca!...
Dupa calculele mele ar fi vorba de aprox 3oo lei care provin din diferenta de apa si inca min 300 (10 luni x 30 lei aprox) deci 600 lei. in conditiile in care eu lunar voi achita 50 lei (aprox) credeti ca este posibil sa mi se achita suma incasata in plus din fondul de rulment iar administratorul, ulterior sa-si acopere suma? pentru ca din ceea ce imi spuneti d-voastra si inteleg eu, ar mai necesita un an de asteptare ca sa ajungem la normal?!
Eu nu pot sa va spun ce ar putea el sa faca, totul e sa gaseasca o modalitate care se poate aplica la dv. in asociatie.
Eu doar v-am spus ca rcalcularea se poate face, daca este recunoscuta greseala. Cum se face aceasta, depinde de administrator.
Eu as face aceasta recalculare numai daca mi-ar fi permisa de comitet, pentru a evita, discutii in contradictoriu din toate partile, si as face operatiunea intr-o singura luna deodata pentru a termina aceasta poveste repede.
Fond de rulment
Pilu
Buna ziua, as dori sa intreb daca fondul de rulment care trebuie platit la asociatiile de proprietari/locatari este obligatoriu, prin lege, sau facultativ. ... (vezi toată discuția)