am achizitionat o canapea, a fost o problema cu saltelele, s-au lasat, efectiv se doarme intr-o groapa. am sunat la firma respectiva, mi le schimba cu conditia sa le duc eu inapoi la magazin, si in termen de 15 zile imi returneaza altele. problema este pe ce dorm eu in cele 15 zile?! este normal asa? o data ma costa transportul si este defectul lor din fabrica, canapeaua este in garantie, de ce nu se poate schimb pe schimb, mie asa mi se pare normal. nu dau o gramada de bani, si dorm pe jos.
multumesc pt orice raspuns.
Fata de pretentia dvs ,incercati sa realizati discutie concreta cu reprezentantii firmei cu care sa lamuriti, eventual sa micsorati termenul de 15 zile
Firma nu este obligata sa va schimbe canapeaua cu alta noua decat daca nu o poate repara pe aceasta.
Posibil ca acesta sa fie motivul pentru care v-o cer, vor inlocui buretele, arcurile etc.
nu mi se pare ca am ''pretentie'', totusi am dat niste bani sa dorm pe canapea nu pe jos.daca aveam mai multe camere, mai ziceam....
asa au spus, ca reparatia ar dura mai mult si de aceea sa duc saltelele ca le schimba cu altele noi. dar tind sa cred ca de fapt le repara de aceea dureaza atat. asa scrie in certificatul de garantie, produsul se inlocuieste cu unul nou in cazul in care nu poate fi reparat, deci are obligatia
problema era de termen, totusi 15 zile, daca mai sunt si lucratoare.... Multumesc pt raspuns
Mergeti la "Protectia consumatorului" cu o reclamatie scrisa si inregistrata.
Cereti ca pentru perioada reparatiei, sa primiti saltele de schimb.
Solicitati ca transportul sa fie asigurat de firma.
Inainte de a reclama la "Protectia Consumatorului", incercati sa vorbiti cu patronul firmei furnizoare, poate astfel se va rezolva mai repede.
Cereti ca pentru perioada reparatiei, sa primiti saltele de schimb.
Eventuala concretizare a inlocuirii temporare a saltelelor nu indeparteaza timpul faptic necesar repararii acelora pe care le-ati achizitionat dvs
Discutati cu reprezentantii firmei ,inlocuirea directa a saltelelor