avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 114 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... protectia consumatorului
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

protectia consumatorului

am achizitionat o canapea, a fost o problema cu saltelele, s-au lasat, efectiv se doarme intr-o groapa. am sunat la firma respectiva, mi le schimba cu conditia sa le duc eu inapoi la magazin, si in termen de 15 zile imi returneaza altele. problema este pe ce dorm eu in cele 15 zile?! este normal asa? o data ma costa transportul si este defectul lor din fabrica, canapeaua este in garantie, de ce nu se poate schimb pe schimb, mie asa mi se pare normal. nu dau o gramada de bani, si dorm pe jos.
multumesc pt orice raspuns.
Ultima modificare: Marți, 6 Martie 2012
Bart, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 12:28, 6 Martie 2012
Fata de pretentia dvs ,incercati sa realizati discutie concreta cu reprezentantii firmei cu care sa lamuriti, eventual sa micsorati termenul de 15 zile
Firma nu este obligata sa va schimbe canapeaua cu alta noua decat daca nu o poate repara pe aceasta.
Posibil ca acesta sa fie motivul pentru care v-o cer, vor inlocui buretele, arcurile etc.
nu mi se pare ca am ''pretentie'', totusi am dat niste bani sa dorm pe canapea nu pe jos.daca aveam mai multe camere, mai ziceam....

asa au spus, ca reparatia ar dura mai mult si de aceea sa duc saltelele ca le schimba cu altele noi. dar tind sa cred ca de fapt le repara de aceea dureaza atat. asa scrie in certificatul de garantie, produsul se inlocuieste cu unul nou in cazul in care nu poate fi reparat, deci are obligatia

problema era de termen, totusi 15 zile, daca mai sunt si lucratoare.... Multumesc pt raspuns

[Editat - mesaje consecutive conexate]
Ultima modificare: Marți, 6 Martie 2012
Ares-3, moderator
Mergeti la "Protectia consumatorului" cu o reclamatie scrisa si inregistrata.
Cereti ca pentru perioada reparatiei, sa primiti saltele de schimb.
Solicitati ca transportul sa fie asigurat de firma.

Inainte de a reclama la "Protectia Consumatorului", incercati sa vorbiti cu patronul firmei furnizoare, poate astfel se va rezolva mai repede.
Ultima modificare: Marți, 6 Martie 2012
Martonze, utilizator
Martonze a scris:

Cereti ca pentru perioada reparatiei, sa primiti saltele de schimb.

Eventuala concretizare a inlocuirii temporare a saltelelor nu indeparteaza timpul faptic necesar repararii acelora pe care le-ati achizitionat dvs
Discutati cu reprezentantii firmei ,inlocuirea directa a saltelelor

Alte discuții în legătură

Returnare produs in garantie - mobilier ghineaoctavian ghineaoctavian Buna ziua Firma mea comercializeaza canapele printr-un magazin online. Acum am urmatorele situatii: 1. Am un client, care dupa un an si jumatate de ... (vezi toată discuția)
In ce conditii se inlocuiesc produsele? ContSters126200 ContSters126200 Mama mea a cumparat recent - cam o luna - un radiator caruia din 3 elementi i s-au ars 2. Am intrebat la departamentul de relatii cu clientii ai firmei ce se ... (vezi toată discuția)
Refuz inlocuire produs aflat in garantie Marius1245 Marius1245 Am avut un produs electrocasnic care s-a defectat in timpul garantiei, l-am dus la unitatea service din Bucuresti. Aceasta a constat defectul si a facut o fisa ... (vezi toată discuția)