avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 539 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil

Buna ziua!
Sunt studenta in anul 3 la o factultate particulara, cu cursuri la zi. In acesta perioada nu am avut nicio intrerupere de studii. Sunt insaricinata si ar trebui sa nasc la inceputul lunii august iar lucrarea de licenta trebuie sa o sustin in luna iulie.
Pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului daca nu sustin lucarea de licenta? Dar daca depun actele pentru somaj?
Cum ar trebui sa procedez in acest caz?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 16:17, 18 Martie 2012
1. Pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC nu are relevanta daca ati sustinut sau nu sau daca ati promovat sau nu examenul de licenta.

2. Imediat dupa absolvirea facultatii (inainte de a sustine examenul de licenta) va inregistrati la Agentia de Somaj in vederea primirii indemnizatiei de somaj (sa aveti la dvs. o adeverinta de la facultate in care sa se specifice data absolvirii).

3. - Dupa expirarea a 60 de zile de la absolvire veti putea primi indemnizatie de somaj.
- Cele 60 de zile si perioada in care beneficiati de indemnizatie de somaj sunt eligibile pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC pana la 2 ani.

4. - In timp ce sunteti in somaj indemnizat faceti cerere catre Agentia de Somaj pentru a intra in CCC.
- In acest caz se suspenda plata indemnizatiei de somaj care se va relua, de unde a ramas, la terminarea CCC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură