Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
Am deschis un PFA si sincer mi-ar placea sa stiu , dupa ce ies cu certificatul de la ONRC care e urmatorul pas? Cam ce mi-ar trebui sa-mi incep activitatea ( ma refer tipizate, si cam tot ce inseamna inceputul unui PFA)
1. Primul drum la ANAF pt depunerea declaratiei estimative de venituri pt anul 2012.
Va cumparati de asemenea Registrele pt contabilitatea in partida simpla: registru jurnal de incasari si plati, registru inventar, registrul unic de control. Registrele trebuiesc snuruite, numerotate si inregistrate la ANAF.
2. Va confectionati stampila. O sa va trebuiasca certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului.
3. Va comandati Facturier si Chitantier. Trebuie stampila si certificatul de inmatriculare.
4. Treceti apoi cu o copie a declaratiei estimative inregistrate la ANAF pe la Casa de Pensii si pe la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate.
Succes !
daca activitatea presupune prestare de servicii sau vanzare de produse direct catre persoane fizice veti avea nevoie de casa de marcat fiscalizata la finante.
Super...ce dilemaa mai am..partea cu asigurarile la pensii si sanatate...daca eu am pensie privata...cum fac? ar trebui sa discut cu cei de la banca unde am incheiat asigurarea? si inca o intrebare, daca eu am un cont deschis ( al meu personal) trebuie facute modificari pt a-l folosi ca si pfa ? sau il folosesc pur si simplu ?Multumesc mult pentru raspunsuri!!
Asigurarea este una privata de pensii pe care ati facut-o optional. Va trebui insa sa platiti si la stat.
In privinta contului bancar - nu il veti putea folosi pe cel al dvs. In momentul in care deveniti persoana fizica autorizata vi se atribui de catre ANAF si un cod fiscal.
PFA este distinct de persoana dvs fizica. Titularul contului bancar va fi PFA identificat cu un sediu si un cod fiscal.
Stampila pfa
VvalentinaA
Buna ziua,
M-am infiintat de curand ca PFA (in domeniul de consultata in IT si creare de programe la comanda) si nu am apelat la serviciile vreunui ... (vezi toată discuția)
Declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat,timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.