Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
M-am infiintat de curand ca PFA (in domeniul de consultata in IT si creare de programe la comanda) si nu am apelat la serviciile vreunui consultant. Am obtinut certificatul de inregistrare de la ONRC si acum urmeaza sa depun declaratiile 070 si 220 la Fisc. Vroiam sa stiu daca trebuie sa detin STAMPILA INAINTE SAU DUPA INREGISTRAREA LA FISC. Poate e o intrebare cam banala dar incerc sa imi administrez singura afacerea fara a apela la serviciile unui contabil sau ale unui avocat.
Multumesc
Este mai bine sa aveti stampila cand mergeti la ANAF pentru ca va trebui sa stampilati declaratiile si cererile . La ANAF , in afara declaratiei 220 trebuie sa mai aveti si registrele obligatorii: Registrul jurnal de incasari si nplati si Registrul Inventar. Acestea trebuie sa fie snuruite si numerotate si , pe baza unei cereri, cei de la ANAF vi le inregistreaza.
De asemenea, tot de la ANAF trebuie sa achizitionati si Registrul unic de control.
Raportarea prin declarația 406 poate fi dificilă și complicată, în special în ceea ce privește colectarea și verificarea datelor din diverse surse. Problemele pot apărea din diverse motive, cum ar fi erori de import/export, probleme de reconciliere a conturilor, erori de codificare a conturilor, dificultăți în găsirea informațiilor necesare și multe altele.
În cadrul cursului, vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâlnite în raportare, cele mai bune practici în materie de verificări și corelații SAF-T, cum să faceți față problemelor și erorilor care pot apărea în timpul procesului de raportare, astfel încât să le rezolvați într-un mod profesionist și eficient.