avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 157 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... marirea drepturilor salariale
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

marirea drepturilor salariale

as dori si eu un exemplu de cerere pentru o marire de salariu
Cel mai recent răspuns: clava , utilizator 23:38, 19 Mai 2012
da, am sa iti spun eu cum sa faci o astfel de cerere dar nu inainte de a.mi spune daca lucrezi la stat sau la privat???
la stat
Majorarile de salariu in sectorul bugetar nu se pot face la solicitarea angajatului .. Sistemul de salarizare a personalului din autoritatile si institutiile publice finantate integral sau in majoritate de la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele locale si bugetele fondurilor speciale se stabileste prin lege, cu consultarea organizatiilor sindicale reprezentative.
Sunt asistenta medicala. Am promovat gradul principal in 2009. Mi s-a spus ca trebuie sa astept 3 ani ca sa imi poata mari salariul. Mi-a recunoscut gradul principal in 2010, dar fara nici o diferenta de salariu. Acum au trecut si cei 3 ani si mi s-a spus ca nu sunt bani. Ce as putea face acum?
Va rog sa precizati care a fost motivatia legala ce vi s-a invocat in 2009 pt. amanarea cu 3 ani a promovarii.Din moment ce ati fost admisa sa sustineti examenul, aveati indeplinita conditia de vechime in specialitate de 5 ani .examenul l-ati promovat din cate spuneti si sincer nu inteleg logica.

Alte discuții în legătură

Drepturi salariale, asistent medical principal cu studii superioare ramunna ramunna Buna ziua. Sunt asistenta la obstetrica ginecologie cu grad principal. Din anul 2001 ocup functia de asistenta sefa iar vechimea totala in munca este de 33 ... (vezi toată discuția)