avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 114 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... repetent cu sn-uri
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

repetent cu sn-uri

Buna ziua,

Sunt elev in cls a 12 a la un liceu din Galati si in familia mea sunt o multime de probleme financiare.Am luat hotararea sa ma duc sa muncesc si ma mai duceam si la scoala.Prof nu prea au fost intelegatori cu situatia mea si am ramas cu o multime de situatii neincheiate si astazi sa aflu ca am fost lasat repetent.V a rog frumos sa ma ajutati cu aceasta problema si cum sa o rezolv.Sa ne gandim un pic in cazul domnilor prof daca aveau un copil mic de 2-3 luni care in permnenta trebuia sa fie langa el si sa fie chemat sa predea la orele de curs.Cred , din punctul meu de vedere, ca si-ar da demisia findca nu avea cum sa fie in 2 locuri deodata.Nu vreau sa renunt nici la scoala ca ce facem fara scoala.Macar diploma de lic terminat sa o am si de bac ma pregateam intens in vara sau intr-un an.
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 18:04, 29 Mai 2012
Ooooffff.
1. Problema d-voastra se rezolva intr-un singur fel: mergand la scoala.
2. Problema d-voastra nu este juridica.
3. Analogia cu profesorii e viciata, adica este o falsa analogie. Chiar daca ar exista o analogie (nu exista deoarece situatiile nu sunt similare iar d-voastra aveti obligatia prezentei la scoala independent de obligatia profesorului) aceasta analogie ar fi astfel: Daca profesorii a fi trebuit sa demisioneze din cauza absentelor lor de la cursuri, atunci, d-voastra, pentru identitate de ratiune, ar trebui sa renuntati la calitatea de elev.