Preambul:
Aşteptaţi rãspunsul de la Poliţia Comunitarã.
Între timp, vedeţi dacã în bloc sau în vecini mai sunt şi alte persoane în situatia dumneavoastrã
Poliţia Comunitarã
Variante:
1. Primiţi rãspunsul aşteptat. Societatea amendatã şi obligatã sã ia toate mãsurile în vederea asigurãrii unei bune vecinãtãţi.
1.1. Câinii sunt îndepãrtaţi ( fãcuţi cadou la prieteni dragi sau cu vile), în locul lor sunt angajaţi agenţi de pazã, şi/sau se instaleazã tehnicã de supraveghere video, infrared, senzori, etc.
1.2. Liniştea mult doritã se aşterne peste cartier.
1.3. Lumea fraternizeazã, vecinii va respectã, iar dumneavoastrã puteţi în sfârşit sã vã bucuraţi de un somn bun, o noapte întreagã.
2. Primiţi rãspunsul aşteptat... dar, societatea nu a fost amendatã, ci s-a atras atenţia administratorului acesteia sã ia mãsuri de remediere a problemei, cu acordarea unui termen de rezolvare. Se aplicã pct.1.1; 1.2 şi bineînteles pct.1.3.
3. Nu primiţi rãspunsul aşteptat, nici peste cinci zile, şase, o lunã, un an, etc.
4. Acţiune în instanţã împotriva societãţii. Ar fi interesant, dacã aţi strânge câteva semnãturi cu date de identificare, sau chiar o acţiune a Asociaţiei de Proprietari din care faceţi parte, prin care sã solicitaţi instantei sã dispunã societãţii turbulente sã-şi rezolve problema, cu prezentarea tuturor dovezilor.