avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 435 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Fond Rulment
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Fond Rulment

O zi buna tuturor,

In momentul de fata, sunt student, cazat in unul din caminele Universitatii Politehnica Bucuresti. In urma semnarii contractului, eu am statutul de chirias in acel camin. La inscriere, ni s-a cerut o anumita suma drept " fond rulment", din cate inteleg acum de la administratie, acea suma nu se returneaza din niste motive vagi si greu de explicat ( din partea administratiei )

Mentionez ca acea suma de bani reprezinta fond rulment, nu fond de reparatii.

E legal ?
In cazul in care NU e legal, carei institutii ma pot adresa ?


Aici se poate vedea contractul:
[ link extern ]

Cel mai recent răspuns: ContSters254821 , utilizator 01:57, 8 Iunie 2012
Am citit contractul si mi se pare in regula.
Dar nu am gasit in acest contract obligatia chiriasului de a plati un "fond de rulment"...
Poate nu am fost atent. La ce articol din contract se prevede acest fond de rulment?
Este firesc sa se solicite un fond de rulment dar acesta trebuie prevazut in contract si specificat acolo in ce conditii se poate restitui, in ce conditii nu se mai restituie..
La politehnica se percepe o suma de bani in avans care este de fapt contravaloarea primelor luni de chirie.Ai platit octombrie noiembrie .
Ti-au mai cerut bani pe urma pentru aceste luni?

PS: vezi ca la camine la politehnica se percep penalizari de intarziere 0.15% nu ca la ASE unde nu se percep.
Inseamna ca e totul o manarie.

Ideea e ca nu ne lasa sa facem contractele pana nu ne prezentam la administratie cu chitanta care sa dovedeasca ca am platit prima luna + fond rulment.

Catre "unlocatar" -> pentru noiembrie am platit separat.
Da m-am interesat si eu si va pacalesc cu fondul de rulment.Ar trebui sa vi-l dea inapoi.