avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 283 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Legislaţie europeană, CEDO, UE, ... alocatie copii
Discuție deschisă în Legislaţie europeană, CEDO, UE, proceduri europene

alocatie copii

lucrez ca badanta in italia cu contract pe 1 an 8 ore pe zi.daca iau copii cu mine am 3 copii pot primi alocatie acolo?ii pot da la scoala acolo?ce trebuie sa fac?va multumesc.
Cel mai recent răspuns: gmancila , utilizator 10:11, 20 Iunie 2012
Contractul este inregistrat, figurati ca platitor de taxe? Daca lucrati legal acolo, puteti solicita alocatia, trebuie sa complectati formularele E 411 si E401, sunt in format international in baza carora se sisteaza alocatia in Ro, ca sa primiti in It. Pentru scoala mergeti la ceea mai apropiata scoala de dvs si ii inscrieti, veti avea nevoie de foaia matricola din Ro, tradusa si legalizata, certificat de nastere copil. Parerea mea este inainte sa luati copiii sa va asigurati ca acel contract de munca v-a fi reanoit dupa un an, in acest fel nu riscati sa va intoarceti cu copiii dupa un an. O data iesit din sistemul de invatamant romanesc, in caz de intoarcere in tara, copiii vor da echivalari pt ca se considera mai lent sistemul de afara decat al nostru. Baiatul meu a terminat clasa a IV a in It, dar la intoarcere Min. invatamantului nu i-a recunoscut ultimul semestru si a fost nevoit sa de-a examene la toate materile( pt clasa 4, nu a fost usor). V-am povestit acest fapt ca sa va faceti o idee cum stau lucrurile cu scoala. Va doresc mult noroc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Transfer scolar in germania XyZz XyZz Buna ziua , sunt elev in clasa a 11-a , in Bucuresti . In vara va trebui sa ma mut cu familia in germania , mai exact in Frankfurt am Main . Intrebarea mea ... (vezi toată discuția)