avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 510 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Legislaţie europeană, CEDO, UE, ... Transfer scolar in Germania
Discuție deschisă în Legislaţie europeană, CEDO, UE, proceduri europene

Transfer scolar in Germania

Buna ziua , sunt elev in clasa a 11-a , in Bucuresti . In vara va trebui sa ma mut cu familia in germania , mai exact in Frankfurt am Main . Intrebarea mea este daca pot face clasa a 12-a acolo fara sa pierd vreun an si de ce acte am nevoie aici , respectiv acolo.
Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: legalmgm , utilizator 20:11, 4 Iunie 2015
Nu stiu cum e sistemul de invatamant in RFG dar aici in Belgia a fost complicat (si mai am inca probleme nerezolvate).
1.
Cere informatii din Germania asupra nivelului (gradului) de scolarizare la ei (Hauptschule – –Realschule –– Gymnasium) in raport cu clasa a XI la noi.
2.
Ia de la TOATE scolile parcurse in RO diplome, certificate si curricula scolara.
3.
Ia adeverinte de la scolile urmate în RO care sa ateste studiile efectuate, avizate la Centrul National de Recunoastere si Echivalare a Diplomelor (CNRED - str.Spiru Haret) din cadrul Ministerului Educatiei şi Cercetarii si supralegalizate cu apostila Haga (de la Prefectura Bucuresti - Piata Presei).
Adeverintele trebuie traduse în limba germana. Anexat acestor adeverinte trebuie si foaia matricola legalizata şi tradusa în limba germana (traducator + legalizarea semnaturii acestuia la Notar).
Intrra pe sit-ul CNRED si Prefecturii pt. a vedea conditii, formulare, orar program.
Cumparati o foaie cu timbre fiscale 2 lei/buc.
4.
Ia legatura cu Ambsada Germanie la Bucuresti.
5.
Contacteaza in Germania (pe net) scoli din zona apropiata viitoarei locuinte si intereseazate de locuri, conditii de admitere. Incearca sa faci o programare/inregistrare a ta ca viitor elev la aceste scoli.

Bafta !
Ultima modificare: Joi, 4 Iunie 2015
legalmgm, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură