Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Dupa ce ati radiat societatea din punctul meu de vedere nu mai trebuie sa faceti niciun demers la ANAF. Asta deoarece inainte de radierea societatii ANAF-ul va eliberat un certificat de atestare fiscala din care trebuia sa rezulte ca nu aveti datorii fata de stat, iar pe de alta parte ati publicat in Monitorul Oficial o hotarare prin care ati aratat ca doriti sa radiati societatea, orice persoana interesata ( inclusiv ANAF-ul) avand posibilitatea sa faca opozitie impotriva acestei hotarari.
Multumesc pentru parere dar totusi ANAF trebuie sa stie ca radierea societatii s-a finalizat si sa opereze aceasta situatie in bazele lor de date. Nu cred ca ANAF-ul urmareste in acest sens Monitorul Oficial...
Este plauzibil ca ONRC sa comunice la ANAF (DFP) dar exista si Declaratia 010 (vectorul fiscal) care are capitolul 3 referitor la declararea Radierii. Oare nu este necesara depunerea acestei declaratii ?
Multumesc