Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
S-au efectuat lucrari de reparatie a terasei blocului fara a se strange 3 oferte, s-au trecut lucrarile la intretinere, cand locatarii s-au sesizat s-a mentionat faptul ca restul de plata se va retine din fondul de rulment.
Ce masuri trebuiesc intreprinse si impotriva cui ? Administratorul care a contractat lucrarile a demisionat ( s-a imbolnavit). Noul administrator sustine ca nu a primit facturile de la vechiul.
Presedintele in sedinta de comitet executiv poate sa decida contractarea unei lucrari fara a avea 3 oferte.din cauza unor astfel de presedinti apar abuzuri cu lucrari la suprapret din care acestia primesc apoi comisioanele aferente lucrarii in cauza
Plata lucrarilor se face din banii existenti in contul bancar sau in casieria asociatieibanii existenti pentru fondul de rulment sint bani destinati EXCLUSIV platilor catre furnizori pina la recuperarrea sumelor de la proprietari/locatari aferente serviciilor in cauza. in legea romana inca mai exista pedepse pentru deturnare de fonduri.
Implicati-va daca e nevoie si convocati comitetul in sedinta. Apelati la firma care a executat lucrarea sa va dea copii dupa contract, deviz, facturi, chitante, receptii, etc
nu se justifica pretul lucrarii este extraordinar de mare in comparatie cu alte lucrari similare
[...]nu vrea sa-mi dea nr de inregistrare zice ca registrul e la administrator, administratorul ca e la presedinte si tot asa.atita timp cit presedintele este cel care primeste contestatiile, acesta trebuie sa tina caietul cu inregistrari ale contestatiilor si solicitarilor scrise ale proprietarilor