avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 875 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... renegociere contract de credit
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

renegociere contract de credit

Am un credit in derulare, fara probleme. Am pus "botul" la un card de cumparaturi cu credit atasat. Sunt medic de familie si anul acesta si urmatorul trebuie sa sustin financiar doua asistente in postnatal. Nu mai reusesc sa achit ratele la cardul de cumparaturi, iar dobanzile la cesta cresc in progresie geometrica. Banca creditoare nu are sediul de decizie in orasul meu. Cum sa fac sa starnesc interesul lor pentru o intalnire in vederea solutionarii spetei ? Cumularea creditelor, o refinantare cu contopirea lor intr-un singur imprumut, etc.
Cel mai recent răspuns: puf3056 , utilizator 09:03, 29 Iulie 2012
~ Conținut șters la cerere ~
Buna ziua
In momentul in care ati primit cardul de credit aveati suficiente venituri pentru a va fi acordat, daca veniturile nu s-au diminuat si daca la banca la care aveti cardul nu gasiti intelegere faceti un credit de refinantare la o alta banca cu o dobanda si clauze mult mai bune. Eventual incercati refinantarea ambelor credite(cautati o banca care sa aiba cel putin o sucursala in orasul dumneavoastra), sigur o sa aveti de castigat.Nu aveti ce sa renegociati un card de credit e un card de credit cu reguli bine stabilite.
Succes

Ultima modificare: Sâmbătă, 28 Iulie 2012
Wollfe, utilizator
Va multumesc foarte mult ! Cat de mult gresim cand suntem in situatii critice ?!!! Semnam fara o temeinica lecturare a conditiilor contractuale si a eventualelor urmari in situatii fluctuante (vezi cursul euro/leu etc.)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură