Din cauza unei facturi neplatite integral din luna Martie azi dimineata m-au "vizitat" cei de la gaz si mi-au oprit si sigilat robinetul.Am dat fuga la sediul firmei sa rezolv cu restanta si sa-mi deblocheze alimentarea cu gaz si dupa ce platesc restanta si o taxa de 118 lei pentru reconectare ma trezesc ca trebuie sa achit la banca intr-un cont al lor suma de 375 lei care reprezinta o garantie ce o cer de la rauplatnici pentru rebransare.
Cum nu am avut alta solutie am achitat-o si pe asta si vreau sa depun o reclamatie la gaz pentru ca nu-mi se pare ceva normal sa platesc o suma anticipat pentru ca sunt "rauplatnic"adica un altfel de consumator decat ceilalti ,plus ca nu inteleg de ce trebuei sa imi pastreze altii in cont 375 lei ca si garantie cand si asa pun penalizari pt neplata si te debranseaza cand vor.
Acuma ca v-am spus "oful" va rog sa ma ajutati ca am inceput de cand eram la sediul lor sa scriu reclamatia dar as avea nevoie de niste indicatii din partea unui specialist ca sa depun o reclamatie bine argumentata.
Cei de la gaz se folosesc de art 19 din Regulamentul privind accesul la sistemul de distribuire a gazelor naturale aprobat prin HG 1043/2004 care zice ca : in cazul consumatorului captiv care a ajuns in conditiile de sistare a furnizarii gazelor naturale pemtru neplata, furnizorul va relua furnizarea numai dupa constituirea de consumator a unei garantii"
Acuma voi fi eu un "consumator captiv" dar nu am scot bani afara din casa ca sa le dau lor garantii si nu consider ceva normal ceea ce fac ei cu garantia asta.
Va multumesc.