avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 501 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Referitor la garantie (rebransare gaz)
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Referitor la garantie (rebransare gaz)

- In data de 13 august 2013 a fost intrerupta furnizarea gazelor naturale la adresa sus mentionata datorita neachitarii facturilor reprezentand contravaloarea serviciului de furnizare a gazelor naturale (restante)
- In data de 14 august 2013 am achitat toate facturile restante, asa cum au fost ele intocmite, cu penalitatile de intarziere, la data de 16 august 2013 nemaiexistand sold restant.( plata a fost facuta la Banca Transilvania in data de 14.08.2013 , deoarece in data de 15.08.2013 a fost liber s-a vazut achitarea doar in 16.08.2013)
- In data de 16 august 2013 am achitat si factura fiscala nr. 73013 emisa de E.ON Energie SA care reprezinta “ tarif deconectare/reconectare “ – in suma totala de 136 lei .

Cu toate acestea furnizorul E.ON Energie Romania SA, la data de 23 august 2013,inca nu a binevoit a face reconectarea serviciului de furnizare a gazelor naturale chiar daca am achitat in intregime cuantumul sumelor ocazionate de deconectare/reconectare furnizare gaze, asa cum sint stipulate si instiintate conform contractului incheiat cu societatea dumneavoastra
unde la punctul 6 , aliniatul 6.3 se stipuleaza urmatoarele:

“ Neachitarea facturii reprezentand contravaloarea serviciului de furnizare a gazelor naturale, in termen de 15 zile de la data scadentei atrage intreruperea frunizarii si perceperea de dobanzi si/sau penalitati de intarziere, conform prevederilor din conditiile standart, nivelul dobanzilor si/sau penalitatilor de intarziere este de 0,04%/zi. Reluarea furnizarii se va face dupa efectuarea platii integrale de catre consumator a facturii, penalitatilor datorate si cheltuielilor ocazionate de intreruperea si reluarea furnizarii. Cuantumul cheltuielilor ocazionate de intreruperea si reluarea furnizarii sunt stabilite de operatorul de sistem, furnizorul avand obligatia sa informeze consumatorii in legatura cu valoarea tarifelor practicate de catre operatorul de sistem .

Deci, conform facturilor emise de furnizor ,care sint parte in contract ,
( pct.6) tariful de reconectare instiintat este 136 lei , suma ce am achitat-o cu chitanta nr.4000125002 Nu exista alte sume ocazionate de deconectare/reconectare serviciu furnizare , instiintate de catre furnizor, si neachitate de catre mine in cazul de fata consumator.
Nu exista acte aditionale la contract si nici un altfel de act prin care furnizorul sa ma fi informat asupra oricaror completari sau modificari ale acestuia si/sau prin care sa ma instiinteze asupra cuantumului cheltuielilor ocazionate de intreruperea si reluarea furnizarii asa cum se obliga conform pct.6 alin.6.3 din contract.
Mentionez ca cererea de reconectare cu anexe: chitanta dovada plata sume restante si taxa reconectare, a fost trimisa prin posta electronica si mai apoi pe fax la nr. 0265 200367 in data de 19 august 2013.
Va rog analizati situatia descrisa si dati-mi un raspuns daca este legal ceea ce se intampla.

Alte discuții în legătură

Garantie furnizare gaze danafancsali danafancsali sunt deconectata de la gaze naturale , am platit integral suma restanta - facturi precum si taxa de reconectare , care este instiintata pe factura, nu am ... (vezi toată discuția)
Intrerupere furnizare gaze naturale popescu90 popescu90 Am mai gasit o postare cu acest subiect care n-a primit inca raspuns. In cazul meu deconectarea s-a facut la doua zile dupa ce am platit la banca cu o factura ... (vezi toată discuția)
"factura constituie preaviz" godspeed godspeed Consumatorului ii este lasata la usa o foaie de hartie mototolita cu antet de GDF Suez, foaie care nu poarta nr. de inregistrare si/sau stampila si este ... (vezi toată discuția)