M-am angajat de curand iar printre altele am semnat si un Contract de confidentialitate. In contractul respectiv nu este specificat termenul de valabilitate al acestuia.
Cand am intrebat angajatorul mi-a spus ca termenul este specificat in Regulamentul Intern (pe care inca nu l-am citit).
Intrebare: e normal ca termenul de valabilitate al Contractului de confidentialitate sa se afle numai in Regulamentul Intern? Nu ar fi trebuit sa apara direct pe Contract?
De altfel: am dreptul sa iau acasa si sa pastrez o copie a Regulamentului Intern?
Potrivit art.26 alin.1 C.mun., prin clauza de confidenţialitate părţile convin ca, pe toată durata contractului individual de muncă şi după încetarea acestuia, să nu transmită date sau informaţii de care au luat cunoştinţă în timpul executării contractului, în condiţiile stabilite în regulamentele interne, în contractele colective de muncă sau în contractele individuale de muncă.
Asadar, conditiile cu privire la clauza de confidentialitate pot fi prevazute în regulamentul intern al angajatorului, în contractul colectiv de muncă aplicabil sau în contractul individualde muncă incheiat cu acesta.
Pentru a-si produce efecte, Reg.Intern va trebui sa va fie adus la cunostinta de catre angajator.
Codul Muncii nu interzice ca un salariat sa obtina o copie de pe Reg.Intern al angajatorului.