Vreau si eu o informare daca se poate. Expertiza contabila in cazul unui Administrator de bloc , unde se face intr-un birou al blocului? si cine participa la control pe aceasta perioada ?
Deci lucra ca Administrator de 8 ani , care era problema ca scria in CIM "contabil"? , femeia si-a scrie poate in nestiinta meseria ei in Contratul de munca , se modifica in Administrator si era in regula , ca daca primim sfaturi sa gasim alt loc de munca pentru ca legea nu ne apara , trecem la munca la negru si tot sa ne mutam de colo-colo.
Lucra in partida simpla , unde Administratorul indeplineste si functia de contabil si cea de casier. Desfiintezi postul si dupa 3 zile angajezi alt administrator din afara , asta ce lucreaza , nu tot contabilitate , nu e retribuit tot in forma de partida simpla ca si cel dinainte?
Imi cer scuze dar daca nu merge cu contabil in CIM bagam atunci administrator "zidar.
Ca cel nou este inginer agronom...opss , au rezolvat-o . :)
Din informatiile mele postul de Contabil nu poate fi desfiintat este un post absolut necesar si un chiosc de ziare are contabil angajat ... astea sunt chichite de 2 bani gasite de presedinte
De fapt intrebarea mea de inceput era unde se face aceasta expertiza extrajudiciara si cine participa in afara de expertul contabil?
Expertiza
decan@
as dori sa aflu cat ne va costa o expertiza contabila la asociatia de proprietari/ un
bloc de proprietari si daca aceasta cheltuiala o suporta si chiriasii ... (vezi toată discuția)