Buna ziua!Am si eu o problema cu un telefon.Am cumparat un telefon in data de 30 august 2012 si cand am ajuns acasa si am schimbat poza de pe ecran am observat ca avea 2 pete pe display.Luni pe 3 septembrie am mers la magazinul de la care l-am cumparat si le-am aratat defectul.La inceput acestia au spus ca nu il pot inlocui si nici trimite in garantie deoarece este un defect minor,dar la insistentele mele au spus ca vor comanda alt telefon la fel pentru a face o comparatie.Cand am sunat la magazin pe 7 septembrie cei de acolo mi-au spus sa il duc la magazin pentru a-l trimite in garantie.
Intrebarea mea este:Nu ar fi trebuit sa imi inlocuiasca pe loc telefonul deoarece nu trecusera decat 3 zile de la cumparare?
Ac ce as mai putea face?Eu refuz sa il trimit in garantie deoarece consider ca a fost un viciu ascuns si ar fi trebuit inlocuit telfonul.
Astept parerea dumneavoastra.Va multumesc!
Si inca ceva.Mai este valabila leagea din 1995 conform careia garantia se prelungea cu numarul de zile pe care le-a stat in service telefonul sau nu?Am vazut ca in legea 449/2003 nu specifica nimic
Astazi am dus telefonul in service.Intr-o perioada de 8 luni telefonul a fost de 4 ori in service apoi inlocuit si acum si cel nou in service,deci in total 2 saptamani*5(de cate ori a fost in serivice)=10 saptamani din 8 luni in care eu nu m-am folosit de telefon.Ce as putea face in situatia aceasta?Exista vreo lege?Va multumesc!
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)