Buna ziua
Stie cineva sa imi "detalieze" cum tb tinuta contabilitatea in partida simpla pt un B.I.A. (birou individual de arhitectura) neplatitor de TVA, care emite facuri catre persoane juridice si fizice. Ce declaratii tb depuse si cand? Pot fi contactata si pe email katagrigore1@yahoo.com. Va multumesc anticipat.
In cazul unui PFA (profesie libera) registrele obligatorii ce trebuiesc cumparate sunt:
- Registrul Unic de Control (optional dar e recomandabil sa l aveti )
- Registrul Jurnal Incasari si Plati (cod 14-1-1/b)
- Registrul Inventar (cod cod 14-1-2/a)
pe langa cele enumeratate mai trebuie sa aveti :JURNALUL de CUMPARARI si JURNALUL de VANZARI si alte documente obligatorii conform legii contabilitatii. Nu conteaza ca sunteti la norma fixa sunt declaratii care necesita anumite situatii scriptice, acte primare oricum aveti daca desfasurati o activitate economica conform legii.
Declaratii de depus: 200, 220, 600 si 392B deocamdata , pe parcurs poate mai apar si alte declaratii obligatorii.