avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 145 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Demisie contract de 2 ore/zi
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Demisie contract de 2 ore/zi

Sunt student si am contract pe proiecte cu salarizare si prezenta de 2 ore zi.Programul s-a extins la peste 8 ore zi fara nici un contract separat sau completare la vechiul contract .Sunt student si doresc sa mi dau demisia cu incetarea imediata a contractului.HR nu doreste dect cu preavizul de 15 zile .Ce posibilitate am sa incetez contractul imediat ,sunt extenuat si cred ca voi face depresie deorece ma suprasolicita si nu mai ajung la facultate . Daca imi iau concediu medical pentru cele 15 zile se mai prelungesc cele 15 zile de prezenta? Sunt obligat sa lucrez mai mult decat am stipulat in contarct ? Ma tot agata de importanta proiectelor fara sa vada lipsa mea de continuitate si de oboseala pshica.
Un sfat va rog
Multumesc

Nota : lucrez de aproximativ 70 de zile
Ultima modificare: Marți, 9 Octombrie 2012
cerb, utilizator
Cel mai recent răspuns: ela david , utilizator 14:53, 9 Octombrie 2012
Art. 81.C.Mun
(1) Prin demisie se intelege actul unilateral de vointa a salariatului care, printr-o notificare scrisa, comunica angajatorului incetarea contractului individual de munca, dupa implinirea unui termen de preaviz.
(2) Angajatorul este obligat sa inregistreze demisia salariatului. Refuzul angajatorului de a inregistra demisia da dreptul salariatului de a face dovada acesteia prin orice mijloace de proba.
(3) Salariatul are dreptul de a nu motiva demisia.