avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 810 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu pre-natal si post-natal !
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu pre-natal si post-natal !

Buna !
Am revenit cu alte intrebari pt. a ma lamuri in final. Am tot intrebat in stanga si-n dreapta si tot nu stiu ce ar fi mai bine sa fac, poate ma ajutati dvs.
Dupa cum spuneam in alt mesaj, in prezent sunt angajata cu conytract pe perioada determinata, acesta urmand sa-mi expire maine, 16.10. 2012. Eu acum sunt in concediu medical, din 29.08.2012, cu diagnosticul "risc de avort'.
Urmeaza sa intru in concediu pre-natal doar din 4.11.2012. Imi va fi platit daca am intrerupere ?Casa de asigurari poate sa-mi acopere cele 19 zile ? Daca da, v-as ruga sa-mi spuneti ce acte trebuie sa depun.
Am fost la casa de sanatate din sibiu si ei mi-au spus ca in bucuresti trebuie sa-mi depun actele intrucat angajatorul are adresa in bucuresti si acolo mi-au fost depuse concediile medicale.
Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:11, 16 Octombrie 2012
1. - Contractul individual de munca pe eprioada determinata va inceta de drept la data expirarii termenului pentru care a fost incheiat, indiferent de situatia in care va aflati dvs. la acea data.
- In aceasta situatie veti putea beneficia de indemnizatie de somaj (am inteles dintr-un mesaj al dvs. anterior ca in ultimele 24 de luni aveti 12 luni stagiu de cotizare la somaj).
- Fiind in somaj indemnizat puteti beneficia de concedii medicale, concediu de maternitate (sarcina si lauzie = pre si postnatal = 126 de zile) si apoi de concediu crestere copil (CCC).

2. Certificatele medicale le duceti la Agentia de Somaj care le calculeaza si le plateste.

3. Cererea pentru CCC o faceti catre Agentia de Somaj iar actele le depuneti la Primaria de care apartineti cu domiciliul.