avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1699 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Probleme la rezilierea contractului cu operator ...
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Probleme la rezilierea contractului cu operator telefonie

Buna ziua.

In februarie 2012 am reziliat un contract de internet cu un anume operator de telefonie prin intermediul ANPC. Adica am trimis un mail cu documentele necesare si ei s-au ocupat de restul.

De curand, insa, am primit o somare de plata de la o agentie de recuperare a creantelor angajata de operator, prin care imi cereau sa platesc suma de 660 de lei, drept despagubiri pentru rezilierea contractului inainte de termen (valoarea abonamentului x numarul de luni ramase) .

Acum, un mic extras din contractul operatorului:
"Acest contract este alcatuit din urmatoarele parti:
Partea I - <<Prima Pagina>>
Partea II - <<Clauze Contractuale de Baza (CCB)>>
Partea III - <<Termeni si Conditii Generale (TCG)>> "

Semnatura mea se gaseste pe Partea I si Partea II, dar NU pe Partea III. Acest document asa numit TCG nici macar nu l-am vazut, cu atat mai putin si semnat. In aceste conditii, contractul nu devine nul ?

Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: corasa , utilizator 12:18, 23 Octombrie 2012
Dar daca motivul pentru care eu reziliez contractul pentru ca operatorul nu a respectat parametrii de calitate in cazul unui abonament de date (semnal slab/inexistent), pot fi scutit de taxele de reziliere ? (sursa www.avocatnet.ro/content/art... )

Sau trebuia in prealabil sa fac un numar considerabil de sezizari cu privire la calitatea scazuta a serviciilor ? Mentionez ca nu am facut nici o sesizare, doar am decis sa renunt la abonament.
In modul in care ati renuntat la abonament se subintelege o denuntare unilaterala, nu o reziliere pentru neexecutarea obligatiilor (de a furniza servicii adecvate si conforme calitativ). Singura solutie era ca in timpul abonamentului sa va fi adresat ANPC, sesizandu-le ca serviciile oferite sunt de foarte proasta calitate, dar si in cazul acesta sunt mici sansele sa se fi rezolvat ceva. In cel mai bun caz, cu ANPC in spatele dvs, operatorul ar fi acceptat o reziliere fara plata acelei taxe (despagubiri). Zic in cel mai bun caz deoarece acea despagubire pe care vi-o cer este justificata (reprezinta discount-ul pe care vi l-au facut la achizitionarea telefonului, deci a nu-l plati inseamna pur si simplu imbogatire fara justa cauza)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prelungire tacita abonament orange gabriel_gavrila gabriel_gavrila buna! am solicitat (telefonic la relatii cu clientii) rezilierea unui contract de abonament voce si trecerea numarului pe cartela preplatita. abanamentul este ... (vezi toată discuția)
Denuntare contract orange si returnare produs mbracau mbracau Buna ziua, Am incheiat un contract de telefonie cu Orangela Orange Shop in Auchan Titan, in data de 09.11 si as dori sa il reziliez fara plata nici-unei ... (vezi toată discuția)
Renuntare abonament orange ionutadriandragut ionutadriandragut buna ziua, vreau sa renunt si eu la abonamentul orange me 5 sunt in ultimile 5 luni de periada contractuala. M-am suparat cu ei sunt client de 5 ani si nu ... (vezi toată discuția)