buna ziua,
vreau sa deschid o firma, dealtfel foarte mica, cu ob de activitate comert momentan endetail, un prieten m-a sfatuit sa optez pt sistem de impozitare 3% din valoarea bonurilor emise, eu nu stiu deloc contabilitate si contabila imi spune ca trebuie sa am grija ca firma sa fie oarecum pe profit. Intrebarea mea este cum pot sa am grija de acest lucru ? Practic nu stiu cum se inregistreaza in contabilitate diversele facturi, chitante... Nu trebuie sa-mi tina contabila o asemenea evidenta? De ex intr-o luna am facturi pentru marfa, fact pt telefon, chitantele de la supercom, chirie, onrc pt deschidere pct de lucru, avocat pt acelasi pct de lucru si factura pt casa de marcat, chitanta de la anaf pt contributii.... Va trebui sa emit bonuri fiscale in urma vanzarii astfel incat sa acopar contravaloarea tuturor acestor facturi? Nu se inregistreaza diferit in contab, in fct de tipul de chelt? Sunt afon la contabilitate, din ac motiv va deranjez cu aceste intrebari stupide.
In asteptarea unui raspuns, va multumesc