avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 682 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Sanctiuni in cadrul scolii
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Sanctiuni in cadrul scolii

Sunt elev am dosar de cercetare penala pentru furt.faptele comise au fost in afara orelor de curs.Am fost sanctionat in cadru scolii cu scaderea notei la purtare, 3 zile de exmatriculare si munca in folosul scolii.Furtul nu a fost comis in timpul orelor de curs.As dori sa stiu daca este normal din punct de vedere al scolii sa mi se aplice asemenea ''pedepse'' o data ce nu am fost in timpul orelor de curs si inafara scolii...
Orice liceu are un Regulament de Ordine Interioara, intocmit conform Regulamentului de Organizare si Functionare a Unitatilor de Invatamant Preuniversitar, aprobat prin Ordinul nr.4925/2005, emis de Ministerul Educatiei si Cercetarii.
Acest regulament poate contine prevederi care trebuiesc respectate, cat si sanctiuni pentru incalcarea lui.
Daca in cuprinsul regulamentului sunt stipulate si sanctiuni pentru incalcarea dispozitiilor legale in vigoare, atunci in cazul dvs. ei doar au aplicat ce scrie in el.
Trebuie sa cititi Regulamentul.....este disponibil la Secretariatul institutiei.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant - sanctionare disciplinara elevi Bestparents Bestparents Sancţiunile aplicate elevilor din învăţământul preuniversitar sunt stabilite de art. 118 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a unit. de înv. ... (vezi toată discuția)
Exmatriculare elev din gimnaziu penru absente alina_25 alina_25 Poate fi un elev din gimnaziu exmatriculat daca are peste 40 de absente nemotivate si daca da care este procedura? Multumesc! (vezi toată discuția)