avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 521 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatia crestere copil mama studenta
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatia crestere copil mama studenta

Buna ziua, sunt studenta in anul 1 la Universitatea din Pitesti, am 20 ani si in luna mai a anului 2013 urmeaza sa nasc primul copil. As dori sa stiu daca voi putea beneficia de indemnizatia pentru crestere a copilului in conditiile in care nu am niciun venit, iar in anul premergator nasterii, am fost si eleva si studenta la zi. Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 14:31, 6 Decembrie 2012
In conformitate cu prevederile Ordonantei nr.111/2010,puteti beneficia de indemnizatie pentru cresterea copilului in suma de 600 lei.
1. Daca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) ati fost eleva si/sau studenta la zi, fara intrerupere, atunci veti beneficia de indemnizatie pentru CCC.

2. OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor spune ca in cele 12 luni intra si perioadele asimilate celor de obtinere a veniturilor profesionale in care persoanele s-au aflat in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

- frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învățământului preuniversitar, sau, după caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licență ori de master, cu excepția situației de întrerupere a cursurilor din motive medicale;

- se afla in perioada cuprinsa intre absolvirea cursurilor de zi ale invatamantului preuniversitar, organizat potrivit legii, si inceperea invatamantului universitar, cursuri de zi, in acelasi an calendaristic.

3. Veti beneficia de o indemnizatie pentru CCC de 600 lei pe luna si veti mai primi si alocatie de stat pentru copii de 200 lei lunar.


~ final discuție ~

Alte discuții în legătură