avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 117 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general intrebare
Discuție deschisă în Contabilitate în general

intrebare

DACA mia expirat contractul de munca in 25 noiembrie si am intrat in concediu medical din 25 noiembrie si chiar in ziua de azi sunt in medical firma unde am lucrat poate sami incheie contractul de munca ?si de unde o sa iau bani pe medical si cui duc medicalul?
Cel mai recent răspuns: Gabriela Monica Ionescu , Consultant fiscal 01:56, 15 Decembrie 2012
In ce fel v-a expirat contractul de munca? Era pe perioada determinata? In acest caz,contractul a expirat si firma nu are de ce sa suporte cheltuielile cu concediul medical,pe care,in alta imprejurare,ar fi trebuit deja sa il aduceti la cunostinta angajatorului.Reveniti cu detalii,sunt insuficiente.
da contractul era pe perioada determinata dar mam imbolnavit inainte sami expire contractul si in ziua de azi sunt in concediu medical e posibil sa mi se incheie sau se prelungeste din oficiu pana ies din concediu medical nu stiu dar doctorul zice ca e obligat patronu sami prelungeasca contractul si sami plateasca medicalul iar pe urma sai recupereze de la casa de sanatate e posibil sau nu?
Ultima modificare: Miercuri, 12 Decembrie 2012
adina-cs, utilizator
Spuneti ca ati avut contract pana pe data de 25.In acea data,contractul a expirat de drept.Concediul medical incepe cu data de 25,cand contractul de munca era incheiat .Pentru a clarifica aspectul,mergeti cu concediul medical la angajator si puneti-va de acord.
nu ati inteles bine am intrat in medical inainte sami expire contractul si am intrebat daca mi se incheie contractul sau nu poate pana nu mi se termina medicalul
Ultima modificare: Joi, 13 Decembrie 2012
adina-cs, utilizator
imi cer scuze am scris gresit sunt in medical din 15 noiembrie si contractul imi expira in 25 noiembrie 2012.dar eu is in medical si in ziua de azi
Ultima modificare: Joi, 13 Decembrie 2012