avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 271 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Furt Calificat
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Furt Calificat

Buna seara ,acum 2 zile am fost prins cand am incercat sa fur din [editat ] un salam si o cutie de ton,agentii de paza m au dus intr o camera unde mi au luat datele si au spus ca trebuie sa achit contravaloarea(60 ron),la scurt timp dupa ce am platit bani mi s a spus ca,cheama politia si mi au restituit bani.In scurt timp au ajuns si politisti care mi au luat datele si m au condus la sectie unde mi au fost luate amprentele si mi s-a luat o declaratie.Ce mi se poate intampla ,tin sa mentionez am 20 de ani ,nu lucrez,o situatie financiara slabuta,sunt student anul 2 si este prima abatere.
Ultima modificare: Miercuri, 19 Decembrie 2012
Ana Cristina Margu Birou de mediator , Mediator
Putem sa facem un exercitiu de imaginatie,sa zicem ca ajung in instanta cam ce pedeapsa as primi sau ce s ar putea intampla.Multumesc anticipat
Eu fac un exercitiu de imaginatie si-mi imaginez cum ar suna sentinta:
Prin Rechizitoriul Parchetului de pe lânga Judecatoria X s-a dispus punerea in miscare a actiunii penale si trimiterea în judecata a inc. Y pentru infractiunea de furt calificat, prev. de art.208 al. 1 – 209 al. 1 lit. e din C.p. constand în aceea ca, in ziua de ......... , a sustras din magazinul Z un salam si o conserva .
@AdisDefis:
nu se ajunge cu asa ceva in instanta,maxim o amenda administrativa puteti sa primiti.
Va multumesc frumos pentru consiliere domnilor si domnisoara avocat
AdisDefis a scris:

Distinsi mei domni si domnisoara avocat,cei de la supermarket nu au dorit sa le achit contravaloarea.Sugestii?Va multumesc pentru raspunsuri

Daca nu au vrut sa primeasca banii si sa luati produsele inseamna ca nu exista prejudiciu si nu aveti ce sa achitati.
Inteleg ca nu ati plecat cu acele produse.