avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Acuzatie furt calificat
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Acuzatie furt calificat

Buna ziua,
In data de 01 ian 2013, Am fost agresat de un individ care sustine ca este politist.
Am primit doi pumni in zona fetei, pus pe burta si imobilizat. L-am rugat pe individ sa se legitimeze dar a refuzat, acesta a chemat organele de politie care m-au condus la sectie doar pe mine, unde am fost acuzat de furt calificat (6 semnalizatoare auto care s-ar fi gasit in apropierea mea.
Am fost amprentat fotografiat si mi-sa luat declaratie.
Problema este ca eu am mai fost arestat odata pentru posesie de marijuana pentru consum parchetul sanctionandu-ma cu o amenda administrativa.
Intrebarea mea este as putea fi condamnat pentru furt calificat chiar daca nu l-am savarsit avand in vedere antecedentele?
Mentionez ca sunt student.
Multumesc anticipat!
Nu veţi fi condamnat decât dacă există dovezi certe că dvs. aţi sustras acele semnalizatoare.
Fapta comisă în trecut şi pentru care nu aţi fost urmărit penal şi judecat,ci doar sancţionat cu amendă administrativă, nu constituie antecedent penal şi nu se va reţine starea de redcidivă.
Puteţi depune plângere şi dvs. împotriva agresorului, însă asiguraţi-vă că puteţi dovedi agresiunea , cu martori, eventual mergeţi şi scoateţi un certificat medico-legal la serviciul de medicină legală, iar asta cât mai repede.
Ultima modificare: Vineri, 4 Ianuarie 2013
Ana Cristina Margu Birou de mediator , Mediator
Multumesc pentru raspuns,