Buna ziua,
Am cumparat in leasing o masina pe firma acum doi ani pentru care am platit toate ratele lunare la timp .Ieri am primit o scrisoare de la banca de leasing prin care ma anunta ca urmare a terminarii platii ratelor trebuie sa platesc :
o Cost inchidere contract in valoare de 1.098,64 RON
o Regularizare TVA la valoarea reziduala in cuantum de 217,27 RON
Eu pana acum nu am mai auzit sa plateasca cineva sumele de mai sus pentru "inchiderea contractului"/"regularizare TVA" la "valoare reziduala" , din cate stiu nu s-a schimbat intre timp cota de TVA.
La solicitarea mea scrisa pentru lamuriri am primit un "raspuns":
Costul de Inchidere Contract reprezinta refacturarea contravalorii prestarii serviciilor legate de inchiderea la termen a contractului . Printre aceste servicii se poate enumera:
• eliminarea din Arhiva Electronica de Garantii Reale Imobiliare a bunului inregistrat la inceputul contractului de leasing;
• costurile aferente intocmirii fisei de inmatriculare;
• costurile aferente intocmirii certificatului fiscal;
• comisionul prestatorului de servicii inchidere contract leasing; depunerea si ridicarea documentelor de la DITL;
De asemenea mi se preciza ca un articol din contract unde era stipulat ca imi iau angajamentul sa platesc "Art. 7.1: Taxe si comisioane; " Toate taxele, comisioanele si orice alte obligatii de plata in legatura cu incheierea, executarea si incetare Contractului de Leasing Financiar"
Fata cele prezentate mai sus as dori un sfat cum sa rezolv aceasta problema deoarece eu nu mi-am luat angajamentul sa platesc mii de roni ca taxe ( cca 2000 ron) si sa ajung sa dau mai multi bani pe taxe decat pe masina in final .
ionescuion36@ymail.com
Va multumesc