Buna ziua ! Incep prin a va spune ca am fost victima unei restructurari fortate , fara temei solid , patronul meu argumentadu-si gestul cu « criza economica » care a batut si la portile lui ! De profesie sunt inginer ,am fost primul lui angajat , acum 5 ani , cand si-a deschis un depozit de materiale de constructii , la temelia caruia am muncit ca o disperata , incercand sa-i apar interesele si sa-mi fac treaba cat mai bine ! Practic , eu le-am invatat pe toate predecesoarele mele cum sa lucreze cu programul de gestiune implementat in firma , le-am fost aproape cand aveau vreo dificultate si chiar le-am aparat ( ascuns !) cand au facut greseli destul de mari , reparandu-le cat de repede puteam! Probabil ca sa-mi demonstreze zicala « binele facut nu se iarta niciodata » , unele din ele mi-au stirbit imaginea in fata sefului ( care este foarte influentabil , in rau mai ales !) dand-i de inteles ca sunt o persoana dificila , cu toate ca atunci cand le era mai greu , ma ofeream sa le fiu alaturi neconditionat , iar atunci cand aveam eu nevoie de ceva sprijin din partea lor , se eschivau sau se zburleau pline de fite , uitand ca am fost de cele mai multe ori singura care le sarea in ajutor .Lucrurile au mers atat de departe incat , la un moment dat ( eram 3 intr-un birou ) una din colegele mele si-a amintit de un incident cu mama ei , petrecut cu ani in urma , si a inceput sa planga , iar eu , fiind sensibilizata de cele povestite , aveam lacrimi in ochi .In clipa urmatoare a intrat seful in birou si-a vazut-o plangand , apoi s-a uitat urat la mine si-a plecat ! Dupa 2 minute am fost chemata in birou si-am fost anuntata ca voi fi mutata de a doua zi la un alt punct de lucru , pe post de asistent gestiune ( din sef de depozit !) . Acolo am avut o viata foarte grea datorita « sefei » mele ( o tipa care a stat o perioada de acomodare la noi, in birou ,si pe care o tratasem cu simpatie atunci !) , care devenise intre timp una din cele mai protejate si influente persoane din